3 תשובות
למה את צריכהדרך המחשב?
שואל השאלה:
כי אני לא מצליחה דרך האייפון..
כי אני לא מצליחה דרך האייפון..
אנונימי
תעשה קודם כל גיבוי לפי הקישור הראשון, אח"כ תעשה עדכון אך ורק דרך האייטונס לפי הקישור השני, אחרי שהעדכון יסתיים תהיה לך אפשרות לבחור האם להגדיר את האייפון כחדש או לשחזר
מהicloud או לשחזר מהאייטונס תבחר באייטונס וכשזה יסתיים יהיה לך ios 7 עם כל הקבצים שהיו לך לפני.
מהicloud או לשחזר מהאייטונס תבחר באייטונס וכשזה יסתיים יהיה לך ios 7 עם כל הקבצים שהיו לך לפני.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: