3 תשובות
לשבת זקוף או לישכב או לעמוד ולינשום עמוק עמוק גם עם זה כואב ולעצום עייניים ולהירגע זה יעבור עוד כמה דקות
תעשי נשימות עמוקות וככה ירד לך הלחץ!
תאמיני לי את מרגישה נחנקת מלחץ...
אם תרצי להגיד לי למה תבואי לפרטי!
תאמיני לי את מרגישה נחנקת מלחץ...
אם תרצי להגיד לי למה תבואי לפרטי!
לשתות מים בשלוקים קטנים לאט לאט.
ולנשום עמוק בעמידה.
מקווה שעזרתי:)
ולנשום עמוק בעמידה.
מקווה שעזרתי:)
באותו הנושא: