4 תשובות
תכניס מה אך אויר ותוציא מהפה...
מהאף* סליחה
אין קשר למשקל ולגובה לבין הכושר הגופני שלך חח xd
ואיך לרוץ נכון: תנשום מהאף ותוציא אוויר מהפה ובהתחלת הריצה אל תרוץ הכי מהר שאתה יכול אלא תעשה ההיפך, קודם תרוץ לעט (יחסית) ואז לקראת הסוף תתחיל לרוץ הכי מהר שאתה יכול אז התוצאות טובות יותר:)
להפך, צריך הרבה חמצן אז שואפים דרך הפה..
אם הגוף גדול בשומן אז לרגליים יהיה קשה להחזיק את המשקל בריצה, אז זה גוף גדול שרירי ובכושר אז זה לא צריך לקחת יותר מ 7.2 שניות,
החלק הכי קשה הוא בסוף, לאו דווקא פיזית אלא מנטלית, הגוף היתעיף וכואב ורוצה להפסיק ורק בכוח הרצון אפשר לסחוט אותו עד הקצה..