5 תשובות
שואל השאלה:
אני שמה את כל הבקבוקים בפח המחזור הענק שיש לנו.
משתמש בשני שקים, אחד בקבוקי פלסטיק למחזור והשני מוצרי נייר וקרטונים. פעמיים בשבוע מרוקן למיכלי מחזור שפרושים בכל מקום.
בקבוקים גדולים רק למיחזורית ובקבוקים קטנים לעוזרת מקבלת ע ל זה כסף בסופר
חח ברור איזה שאלה
האמת אני פריק של טבע ואיכות סביבה אז בקבוקים אני שם במחזור
גם מפריד זבל רטוב ויבש-יש אצלנו קטע כזה ביישוב.
אבל יש פעמים שנמאס לי להפריד... אל תגלי לרשויות חחח
אנונימי