4 תשובות
תראי, אם את מאוהבת בשניהם אז תבחרי בשני כי אם באמת היית אוהבת את הראשון לא היית מתאהבת בשני
מי שאת יותר אוהבת וחושבת שיכבד אותך, ידאג לך, יהיה לך יותר טוב איתו מאשר עם השני, ייתן לך להרגיש מלכה, זה יהיה האחד (:
שואל השאלה:
וזאת בדיוק הבעיה..
וזאת בדיוק הבעיה..
אנונימית
את צריכה לבחור אחד..
באותו הנושא: