8 תשובות
או שתאכלי פרי בשביל לנסות לשכוח מזה
לא היה יותר פשוט וקצר לכתוב פשוט חשק מאשר "דודה (חשק)"?
בכל מקרה, אני לא יודע מה אכלת כל היום, אם לא אכלת הרבה לא נראה לי שזה בעיה.
אבל עדיין עדיף שלא, תנסי להתגבר כמו שאמרו מעליי.
תנסי לא לוותר, תשתי מים, תראי טלוויזיה! אבל אם זה חד פעמי תני לעצמך קצת...
ועוד טיפ שאת רוצה משהו כמו עכשיו או שתריחי את זה רק! או שתגידי לעצמך אחר כך.. אל תגידי לעצמך לא. תגידי אחר כך ואחר כך תאמיני לי שלא תרצי
אנונימית
שתי מים
תאכל תבמבה הקטנה ביותר ל 15 גרם
לפי מה שאני יודעת מותר לאכול קצת במבה בדיאטה..
כי זה לא כזה משמין
לקחת ממש קצת רק בשביל הטעם..
להגיד לעצמך שתאכלי אחר כך ולנסות לשכוח מזה