4 תשובות
להרתע, להבהל, להתרחק..
להסתייג, זה אומר לא לקבל התנהגות מסוימת. לא להסכים לה ממש.. או אולי לקבל אותה, אך לראות בה לכול היותר, רע הכרחי, שאין ברירה "ולבלוע את הכובע".. לא פעם, כבר לא מקבלים אותה בפעם השניה או השלישית.
להרתע... משהו כזה.
ללכת אחורה בדעה... איך להסביר...
באותו הנושא: