4 תשובות
אממ אם יש לו אופי טוב והכל טוב אפשר להתפשר..
אבל זה בא בהבנה יותר גדולה כי הרי שאת אוהבת מישהו זה לא משנה החיצוניות..
מעבר לכך חייבת להיות משיכה כי אם לא זה מוריד מהקשר.
אבל זה בא בהבנה יותר גדולה כי הרי שאת אוהבת מישהו זה לא משנה החיצוניות..
מעבר לכך חייבת להיות משיכה כי אם לא זה מוריד מהקשר.
כן אצלי בעיקר האופי קובע ^^
זה תלוי עד כמה מכוער וגם תלוי באופי ותלוי בהרבה דברים
תלוי עד כמה הוא מכוער... ומה חושבים עליו (עד כמה שזה נשמע נורא... היה לי חבר שכל הזמן צחקו עליו אין לי מושג למה אבל כיאילו זה נותן לך חוסר ביטחון )
אבל הכי חשוב זה אם את רוצה אותו:)
אבל הכי חשוב זה אם את רוצה אותו:)
באותו הנושא: