10 תשובות
פאלפון
פלאפון
אני בפלאפון מאז כיתה א' (חוץ מכיתה ו' שהייתי שנה בסלקום אבל אז בכיתה ז' שוב עברתי לפלאפון
חח)
חח)
אורנג'
פלאפון
אורנג
סמסונג או הוט מובייל ניראלי^^
אורנג'
סלקום
גם אני:)
באותו הנושא: