5 תשובות
פשוט תתקשרי אליו ותציעי לו להפגש כי מלא זמן כבר לא נפגשתם (:
שלחי לו היי, או נעלמת או חי? וזה יתחיל לזרום
לשלוח הודעה. לא צריך לעשות חשבונות בדברים האלה..
פשוט תתחילי לדבר איתו ואני מאמין שהוא יזרום
שואל השאלה:
פתחתי איתו שיחה והוא עשה טובה בכלל שהוא ענה
אנונימית