התחברות הרשמה

אומרים בוי בליבר או בליבר בוי?

21 בספטמבר 2013, 11:48
סלבריטאיםמפורסמיםג'סטין ביברבליבריותתרגום    
4 תשובות
בוי בליבר
אנונימי
אומרים גיי..
אנונימית
בליבר בוי
E
EVERY INCH OF YOU IS PERFECT
בליבר בוי
כ
כ-פרה עליך..!! (דרקונים לנצח )
באותו הנושא:
מה זה בליבר?
בליברים אל תשפטו אותי פליז.
איך כותבים באנגלית בליבר נבר סי נבר?
מה זה ויבר? (Viber)
יש רק בליבריות? או שיש גם בליברים (בנים)?
מה יש יותר בארץ? מנדס ארמי או בליברים? לדעתכם..
מי הבליבר/ית הכי מוכר/ת בארץ בתקופה הזאת?
הורדת אפליקציות - איך מורידים אפליקציות (ויבר, ואצאפ) לסמסונג GT-S5620?
לא מבינה מה יש לבליברים מהשיר סורי.
האם זה הרבה 2 קופסאות קוטג, כיבר של לחם +פירות וירקות ליום
ליברה אופיס פותח מסמכי וורד חופשי?