2 תשובות
כששואלים שאלה זה לא נגמר ב is.. (בדרך כלל נראה לי)
אבל איפה ראית את זה?
כמו ב: do you know what it is
?
is במקרה זה בא עם it ושניהם ביחד אומרים מעין - "זה".
is דיי 'מתאר' את it. לא תוכל להגיד it בלי is במקרה כזה.
אבל איפה ראית את זה?
כמו ב: do you know what it is
?
is במקרה זה בא עם it ושניהם ביחד אומרים מעין - "זה".
is דיי 'מתאר' את it. לא תוכל להגיד it בלי is במקרה כזה.
תלוי מה השאלה, כשאומרים is זה בדרך כלל הכוונה למישהו\מישהו\משהו.
באותו הנושא: