4 תשובות
קבא חמישים זה יחסית לא טוב, ודפר זה דירוג פסיכוטכני ראשי, מביאים לך ציון על המבחנים פסיכוטכניים שעשית
קבא 50 זה בסדר בערך. דפר זה דירוג פסיכוטכני ראשוני. הדפר משפיע על הקבא
לא ממש, אתה לא יכול להתקבל לקצונה או ללכת ליום סיירות, רק ליחידות חי"ר שהרוב הולכים לשם
שואל השאלה:
אז דפר 50 זה טוב?
אז דפר 50 זה טוב?
אנונימי
באותו הנושא: