5 תשובות
קשה להשגה
אני יעוף מעל הפופיק ויקרא לעצמי קלאסה.

זולה אני בטח שלא..
באמצע אבל זולה.. לא!
תאמת שאני מאוד קשה להשגה..
אני לא סומכת על כל אחד
קשה להשגה (-: