5 תשובות
כל פעם שאת באה לעשות את זה פשוט תחזיקי משהו ולאט לאט את תגם לימזה
תיתסקי עם משהו בידיים שלא תחטטי בטעות.. זה יעסיק אותך..
היי קבלי שתי תיאוריות עם פתרונות...
1. ייתכן שהחיטוט הוא תוצאה של חוסר סיפוק בחיים שלך או שעמום כזה שאין לך מה לעשות, אז תעסיקי את עצמך בדברים חיוביים ומשמחים זה ידחוק את החיטוט באף הצידה. הרבה פאשלות שאנחנו עושים זה תוצאה ולא סיבה אם את מבינה לאן בדיוק אני חותר להגיע.
2. תלכי ליד כאלה שמחטטים באף או תראי סרטים כאלו על כאלה שמחטטים באף, או פשוט תבקשי שיסריטו אותך או את תסריטי את עצמך מתעסקת בזה, ותצפי בזה, תאמיני לי זה יעשה לך את כל העבודה, המון היגיון פסיכולוגי שאני מעדיף לא להיכנס אליו נמצא פה.
בהצלחה ושבוע טוב!
1. ייתכן שהחיטוט הוא תוצאה של חוסר סיפוק בחיים שלך או שעמום כזה שאין לך מה לעשות, אז תעסיקי את עצמך בדברים חיוביים ומשמחים זה ידחוק את החיטוט באף הצידה. הרבה פאשלות שאנחנו עושים זה תוצאה ולא סיבה אם את מבינה לאן בדיוק אני חותר להגיע.
2. תלכי ליד כאלה שמחטטים באף או תראי סרטים כאלו על כאלה שמחטטים באף, או פשוט תבקשי שיסריטו אותך או את תסריטי את עצמך מתעסקת בזה, ותצפי בזה, תאמיני לי זה יעשה לך את כל העבודה, המון היגיון פסיכולוגי שאני מעדיף לא להיכנס אליו נמצא פה.
בהצלחה ושבוע טוב!
תחזיקי את היד שלך חזק לפני שאת באה לחטט באף- וזה יעזור.
אנונימי
תשימי את היד בכיס ואל תוציאי, או שפשוט תרשמי לך על היד ובכל פעם שתבואי לחטט תקראי על היד שרשום לא לחטט באף!
באותו הנושא: