7 תשובות
תלכי לנוח
תשתי לימון עם תה...
תדברי עם רופא, תיקחי אופטלגין ותאכלי
זה לא ממש חכם לקחת אקמול פעמיים. תנסי לשתות כוס מים וללכת לישון. עכשיו כשאת בבית לבד תירדמי מהר. אצלי זה תמיד עובד - לישון תמיד מעביר לי את כל הכאבי ראש והגרון והבטן וה-כ-ל.
לילה טוב ותרגישי טוב
תשתי הרבה, גם לדעתי זה בגלל הצום.
איך את יודעת שהצום זה לא הסיבה?
גם לי ( אתמול ) היה מאוד קשה בגלל הצום והרגשתי שאני רוצה לא יודעת מה לעשות זה שיגע אותי והיה לי טעם לא טוב בפה, בחילות, סחרחורת, כאב בטן וראש, בקיצור לא הרגשתי טוב בכלל! ועוד אם זה לא מספיק הייתי מצוננת! אל תקחי סתם תרופות זה לא בריא תני לזה לעבור לבד ואולי זה כן בגלל הצום אלה אם כן היה לך את זה לפני. שיהיה החלמה מהירה ;-)
תשתי הרבה מים תה תנוחי
תנסי לישון
אל תשתי תרופות סתם לא כדאי..
תרגישי טוב (: