4 תשובות
אין דבר כזה נשמה..
-_-
-_-
לא נראה לנו שקורה משהו ל"נשמה" שלנו משהו אחרי שאנחנו מתים, פשוט אין כלום, זהו אתה מת.
אין נשמה, אין עולם הבא, אין גיהנום, אין גן-עדן, אין כלום, פשוט מתים.
אין נשמה, אין עולם הבא, אין גיהנום, אין גן-עדן, אין כלום, פשוט מתים.
אתאיסטים לא מאמינים בקיומה של נשמה.
כמעט כל האתאיסטים לא מאמינים בנשמה (כולל אני)
אנחנו מבינים שכשאדם מת הוא פשוט... מת. הוא מפסיק להתקיים.
אנחנו מבינים שכשאדם מת הוא פשוט... מת. הוא מפסיק להתקיים.
באותו הנושא: