4 תשובות
אין דבר כזה נשמה..
-_-
לא נראה לנו שקורה משהו ל"נשמה" שלנו משהו אחרי שאנחנו מתים, פשוט אין כלום, זהו אתה מת.
אין נשמה, אין עולם הבא, אין גיהנום, אין גן-עדן, אין כלום, פשוט מתים.
אתאיסטים לא מאמינים בקיומה של נשמה.
כמעט כל האתאיסטים לא מאמינים בנשמה (כולל אני)
אנחנו מבינים שכשאדם מת הוא פשוט... מת. הוא מפסיק להתקיים.