8 תשובות
כמו כל שנה.
יוצאים למרפסת, פותחים שולחן עם תה, עוגיות מלוחות ומתוקות עם כמה סוגים.
והכלב שלנו מטייל לנו מתחת לשולחן xd
הכל d: אבל בטח אני אתחיל עם קורנפלקס עם חלב ואז אני כבר אהיה שבעה><
אוי קונג פו - עשית לי חשק להיות אחותך חחח חחח
שואל השאלה:
חחח גם לי הוא עשה חשק להיות אחותו
אנונימיתת:)
בטח בסוף אני אוכל משהו קטן...
כל הצום מפנטזים על ארוחות שחיתות, בסוף אוכלים ערגלית ומתפוצצים.
עוגת גבינה ונס קפה.. זהו
הכל מהכל^~^
food it's my happiness
אוכל קל, כמו עוגיות, חביתה וכאלה (: