7 תשובות
את יכולה למות, וזה לא שווה למות, ממש לא.
מאוד מסוכן! לפנות עכשיו לעזרה!
אפשר למות מזה..
הלב שלך ייעצר

אגב אפשר להיכנס לתרדמת

וזה לא שווה את זה אם כי אולי את רוצה להתאבד?

שגם זה לא שווה

מה פאקינג נראלך לבלוע 10כדורים ימטומטמת"? אל תיקחי
שואל השאלה:
כי קשה לי להירדם ולא עוזרים לי אפילו 2 כדורים... זה מסוכן אם אני אקח?
אנונימית
את גם זאת שרצתה להתעלף זה לא בריא!
אוקי, למה את עושה את זה?
באותו הנושא: