8 תשובות
אני די חושבת שסגרו.
אנונימי
לא נראלי.. אני כמעט בטוחה שסגרו. אבל יש במרכז הכרמל 100%:)
סגרו, יש במרכז הכרמל.
אבל הם יקרים, הכל בחצי מחיר בebay.
אבל הם יקרים, הכל בחצי מחיר בebay.
הם סגרו יש במרכז הכרמל אבל עדיף לך לקנות בe
04-8145100
הנה מספר הטלפון של החנות, תתקשרי (:
הנה מספר הטלפון של החנות, תתקשרי (:
אני חושב שהעבירו את זה למרכז
יש במרכז הכרמל
אנונימי
באותו הנושא: