6 תשובות
אנחנו לא יודעים כמה זמן אתם מתכתבים ובאיזו סיטואציה אתם נמצאים ממש
אם עוד לא יצאתם אז אולי מוקדם מדי לשאול, תלוי בפתיחות עד עכשיו
אם עוד לא יצאתם אז אולי מוקדם מדי לשאול, תלוי בפתיחות עד עכשיו
לא
מגשש, לא נראה לי משהו שמוזר לשאול לפני שיוצאים. עוזר להבין ערכים ואם יש למה להיפגש
חח נראה שהבחור מחפש משהו רציני ולא רוצה לבזבז את הזמן.
לא רואה בעיה עם השאלה הזו. למה שיבזבז זמן?
שאלות רגילות מה הבעיה
אנונימי
באותו הנושא: