5 תשובות
תפסיקי לדבר איתו
שואל השאלה:
אני מאוד אוהבת אותו בתור בן אדם אני יודעת שהצגתי אותו קצת רע בשאלה אבל הסיפור עצמו יותר מורכב, אשמח אם תענו לי על השאלה ופחות תתייחסו לתוכן תודה.
אני מאוד אוהבת אותו בתור בן אדם אני יודעת שהצגתי אותו קצת רע בשאלה אבל הסיפור עצמו יותר מורכב, אשמח אם תענו לי על השאלה ופחות תתייחסו לתוכן תודה.
אנונימית
אם הוא היה רוצה הוא היה אומר משהו, למה את מנסה לפענח את הטפל?
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שחסמתי אותו מלהגיד איך הוא מרגיש ותקפתי אותו קצת עם השאלות שלי במקום לחכות לתשובה נורמלית ממנו והוא העדיף להתגונן כדי לא לצאת פתטי
כי אני מרגישה שחסמתי אותו מלהגיד איך הוא מרגיש ותקפתי אותו קצת עם השאלות שלי במקום לחכות לתשובה נורמלית ממנו והוא העדיף להתגונן כדי לא לצאת פתטי
אנונימית
מה זה משנה מה את עשית, דיברת, זהו, לא קרה כלום
באותו הנושא: