10 תשובות
בדור של היום , גם לבנים וגם לבנות
זה בעיקר תלוי בבן אדם ולא קשור ספציפית לבנים או בנות
תלוי בבן אדם ובמה הוא מחפש ואיפה הוא שם את הדגש
לבנות כנראה
בארץ לבנות בארצות אחרות בנים
גם וגם.
זה לא תלוי מין זה תלוי בן אדם.
למשל יש בנות שחושבות שאם אין לו רכב אז הוא לא שווה ולא צריך לצאת איתו, ויש בנים שנראים כמו עציץ בלשון המעטה ודורשים בחורה שנראית דוגמנית צמרת.
זה לא תלוי מין זה תלוי בן אדם.
למשל יש בנות שחושבות שאם אין לו רכב אז הוא לא שווה ולא צריך לצאת איתו, ויש בנים שנראים כמו עציץ בלשון המעטה ודורשים בחורה שנראית דוגמנית צמרת.
לבנות
תלוי בבן אדם עצמו ולא למין שלו
בנות
בנות.
אנונימי
באותו הנושא: