14 תשובות
לא?
50/50 לדעתי
לאא ממש לא
נופ לכולם מותר שיהיה
אתה יכןל להיות עם סטנרטים כנמוך פשוט מי אמר שבנות בסטנדרט הזה ירצו אותך
שואל השאלה:
^אותו דבר לגבר בנות שנראות פחות טוב?
אנונימי
^ לא הבנתי מה כתבת
לא, לכולם יכולים להיות סטנדרטים. פשוט יש לפעמים אנשים שלמרות הסטנדרטים שלהם הם יצטרכו להתפשר. לדוגמה גברים או נשים שלא נראים טוב ורוצים בן או בת זוג שנראים מיליון דולר, זכותם להעדיף אותם, אבל זה לא בהכרח יקרה
שואל השאלה:
^זו הכוונה שלי
אנונימי
לכל אחד יכול להיות סטנדרטים קיצר
פשוט מי אמר שירצו אותך
זהו
כן, בדיוק מה שמישהי אצמרה
אמרה*