3 תשובות
ללכת לאירועים ולהתחיל שיחות עם אנשים, אני יודעת שזה נשמע כללי אבל זה ממש עוזר. גם לא מזמן הלכתי למצעד הגאווה כי חברים שכבר יש לי הציעו לי ללכת, והפלא ופלא הרחבתי שם את מעגל החברים!
גם להכיר חברים דרך חברים אחרים זה ממש נחמד, במקרה ויש לך כבר חברים שמבלים עם חברים שלהם שאת עוד לא מכירה אבל במהלך הבילוי אתם מתחילים להכיר
להכיר פה בסטיפס זה אחלה
לא להכיר בסטיפס
התחברות ל