5 תשובות
אני בידיוק במצב שלך, הרעיון שלך נשמע לי אחלה.
אני בן 15 אז אני מקווה שאני רלוונטי עבורך
מאיפה אתה?
אני בן 15 אז אני מקווה שאני רלוונטי עבורך
מאיפה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
מהמרכז
מהמרכז
אנונימי
שואל השאלה:
מה המשתמש שלך אחי?
מה המשתמש שלך אחי?
אנונימי
אני מהצפון (ממש צפון, לא חיפה או משהו)
אז כמראה שזה לא כזה תקף אליי, אבל בהצלחה חבר :))
אז כמראה שזה לא כזה תקף אליי, אבל בהצלחה חבר :))
אנונימי
היי אני בת 17 אפשר להכיר בתור ידידים
באותו הנושא: