5 תשובות
כי הם מעוררים פרובוקציה ומושכים תשומת לב.
יש אנשים שלא רואים את זה או לא מבינים את זה
יוצרי עניין ואקשן
כי יש בזה משהו לא צפוי.
המוח שלנו אוהב לדעת מה קורה ולנסות לדמיין או לחזות את מה שיקרה, וכשיש נוכחות של אדם לא צפוי בחיים שלנו, הוא גורם למוח לנסות לדמיין כל הזמן מה הולך לקרות הלאה וזה משהו שמושך אותנו כבני אדם באופן בלתי מודע.
יש בזה ריגוש קיצר.
המוח שלנו אוהב לדעת מה קורה ולנסות לדמיין או לחזות את מה שיקרה, וכשיש נוכחות של אדם לא צפוי בחיים שלנו, הוא גורם למוח לנסות לדמיין כל הזמן מה הולך לקרות הלאה וזה משהו שמושך אותנו כבני אדם באופן בלתי מודע.
יש בזה ריגוש קיצר.
אני לא אומרת שזה דבר טוב, פשוט ביולוגית זה מה שקורה^
באותו הנושא: