5 תשובות
כי אנשים אוהבים להתייפייף
סטרויטיפים
מסכימה
אין מודעות לזה בכלל.
אבל זה קורה כי לרוב גברים עושים את זה
אין מה לעשות
אין מודעות לזה בכלל.
אבל זה קורה כי לרוב גברים עושים את זה
אין מה לעשות
חד משמעית צודק ואומרת בתור אישה. אני חושבת שזה אחד החסרונות הכי משמעותיים בלהיות גבר. משום מה התפיסה כלפי נשים במובן הזה מכילה יותר.
זזהמלא אמור להיות ככה
זזהמלא אמור להיות ככה
הם לא רוצים לאבד את הזוגיות שלהם פשוט
אנונימית
באותו הנושא: