4 תשובות
ממש לא
שואל השאלה:
למה אבל? ומה כדאי לעשות כי זה באסה עכשיו להשתמש בטלפון ישן בזמן שהרגע קניתי טלפון חדש
למה אבל? ומה כדאי לעשות כי זה באסה עכשיו להשתמש בטלפון ישן בזמן שהרגע קניתי טלפון חדש
אנונימי
אתה בבהל"צ. להזכירך יש גדוד של פאקינג צמ"ה מטר ממך, לא הייתי מביא שום ציוד יקר ערך כי הוא יגנב או ישבר. ממילא יש לך אותו רק בשעת ט"ש
אנונימי
שבירות, איבודים, סיכוי נמוך אבל לא אפסי לגניבות... הכל אפשרי
באותו הנושא: