4 תשובות
לא אבל אני רואה את זה קורה חח
צריך לשפר אם אתה רוצה תואר מדעי
לא סיימתי עם 60 אבל כבר אומרת לך שאם זה כן קורה אז תשפרי, זה לא ציון ככ טוב ואוניברסיטאות בדרך כלל רוצות 80-85 למקצועות מסויימים כמו הנדסה וזה
שואל השאלה:
אוף רציתי בתחילת השנה לרדת ל4 יחידות והבית ספר עשה לי בעיות ושיחות ובגללם עכשיו אני על ציון גרוע ב5
אנונימית
התחברות ל