9 תשובות
לדעתי כן
תעשי 5, אנשים יורדים ל4 כי אפשר אבל בתכלס 5 זה לא כזה נורא ואת יכולה חעשות את זה, אני לא כזאת שחורשת אני כל השנה לא למדתי ורק לפני מבחנים ישבתי על החומר. אנשים הפכו את 5 למשהו נוראי אבל זה לא מה שזה נשמע
אנונימית
ניראה לי עם ארבע גם אפשר... יש רופאים שעשו ארבע יחידות המורה שלי לכימיה עשה ארבע יחידות ויש לו תואר בכימיה של מזון
והוא עבד בתנובה
ועכשיו הוא מורה מרצון
גם אני הייתי בחמש וירדתי לארבע זה היה סבל למדנו איזה 3 או 4 שעות יותר מאחרים
היה לנו 10 שעות בשבוע
תלמידי ארבע סיימו ביום בשבוע באחת וחצי ותלמידי חמש בקבוצה של החזקים סיימו בשלוש והחלשים כמוני בארבע אחר הצהריים
והחומר היה לי קשה רצח סתם שנתיים כימעט שלמות הייתי בחמש שאלה אחת שלמה לא הצלחי לפתור ולקח לי שעה וחצי לשאלה
בארבע יחל כימעט הכל הייתי עושה נכון ואני אקבל בעזרת השם 90 פלוס בבגרות
עזבתי את החמש ביוני השנה ופשוט הלכתי למועד ב של ארבע היה לי מושלם ממש
אם יש לך מיתחת לשמונים בחמש יחידות זה לא ישנה אם עשית ארבע או חמש
שניכם למשל לטכניון תצטרכו לעשות מכינה על חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי או משהו כזה.. לעשות איזה קורס ואז אם תקבלו בו 60 לפחות אז אתם יכולים להתקבל
תיבדקי נגיד אני בדקתי וכל מי שלמד ועשה ארבע יחידות וכל מי שעשה חמש יחידות ואין לו 80 פלוס זה אותו דבר אבל זה כן מוריד קצת מהממוצע המשוכלל של הבגרויות
ככה שהממוצע בגרויות לפי החישוב שלהם יצא לך קצת יותר נמוך אז תצטרכי בגרות כללית טובה
לכל תואר יש ממוצע בגרויות מסויים שצריך ניראה לי
אבל מבחינת קורסים/ השלמות אם אני זוכרת במדויק מי שעשה חמש עם פחות משמונים גם צריך לעשות אז בקטע הזה זה כבר לא משנה
וגם אם הציון בחמש נמוך אז גם ככה לממוצע ציוני בגרות של התעודת בגרות שתקבלי בסוף
לפי החישוב של האוניברסיטה זה לא באמת כזה יעזור משמעותית שדווקא עשית חמש יחידות ולא ארבע
ארבע זה הרבה יותר קל לי
בשבילי ההבדל היה שמיים וארץ סוף סוף הבנתי והצלחתי לענות על השאלןת!
כן
בכיףף אני שמחה לשמוע:) 3>
שואל השאלה:
וואי תקשיבי פראטי גיירל עזרת לי ברמות תודה רבה!! זה ממש עזר לי
אנונימית