תשובה אחת
הכי חשוב לא להיות בלחץ
להסתכל כל שנייה במראות זה חשוב
תראי לטסטר ביטחון שאת יודעת מה את תעשי
תמיד תחשבי 10 צעדים קדימה ותסתכלי הרחק בכביש
תקשיבי למה שהטסטר אומר לך ותתכנני את המסלול שלך כבר משמה
וזהו אם את ניגשת לטסט את יודעת לנהוג אז רק לא להיות בלחץ ולעשות מה שאת יודעת
התחברות ל
באותו הנושא: