6 תשובות
כן, כי זה משקל נוזלים, לא באמת ירדת, למשקל שלנו יש תנודות שקורות כל הזמן
כן אבל זה נוזלים
לא נשקלים ככה בתדירות גבוהה
כן
זה נוזלים..
להישקל כל יום זה לא טוב כי הנוזלים משתנים..
זה קצת לא חכם כי גם אם תישקלי לפני או אחרי פיפי המספר יהיה שונה כנראה.
כן זה פשוט נוזלים, לא שומן
בגלל זה אין טעם להישקל כל יום