5 תשובות
לא.
{;
הקראש שלי לא היה מתקשר אלי
וגם אם כן הייתי מנתקת מהלחץ
ולאוקי נשמע כאילו הוא היה באמת או חובה. זה מוזר.
זה יכול לקרות לכולם.
הוא כנראה עסוק, בסופו של דבר יש לאנשים חיים.
קרה לי בערך אותו הדבר אבל זה היה אחרי איזה שבוע שהכרנו מחבר משותף אז כזה כבר קצת הכרנו
התחברות ל