8 תשובות
הסתובבתי ליד הבית שלה כל בוקר רק כדי לעשות לה שלום כשהיא יוצאת
(עשיתי את זה בטיול עם הכלב לא לדאוג לא סתם הלכתי)
(עשיתי את זה בטיול עם הכלב לא לדאוג לא סתם הלכתי)
עברתי למגמה ממש קשה בשביל להיות איתו
אנונימית
חח החבאתי לה את הטלפון כדי שנחפש אותו ביחד
אממ כלום אני דיי מסתירה את זה..
זה קראש ממש ישן ותאמת שבדרך כלל אני לא אובססיבית אבל ציירתי אותו וכתבתי עליו ביומן שהיה לי ( עכשיו אני שונאת את הבן אדם הזה ומתחרטת על זה שבזבזתי עליו דפים )
סטוק ברשתות למשפחה וזה
אנונימית
החבאתי לה את הספרים מאחורי התא שלה כדי שאני יעזור לה לחפש ושהיא תתאב בי
ציירתי לה ציור של השם שלה עם אותיות תלת מימד. היא טענה שיש לה חבר (עד היום אין לי מושג אם זה נכון), אבל כן לקחה את הציור.
באותו הנושא: