8 תשובות
אני עושה את זה מלא, את מבינת עניין
לא
אם הייתי רואה את זה הייתי חושבת שהיא מגניבה
אם הייתי רואה את זה הייתי חושבת שהיא מגניבה
ממש לא זה נחמד
לא
את ממש לא מוזרה
זה הכי כיף השקט הזה לפעמיים
תהני :)
זה הכי כיף השקט הזה לפעמיים
תהני :)
לא, את לא מוזרה, לרצות שקט זה דבר שכל אחד מרגיש.
לפעמים אנחנו צריכים לקחת הפסקה מהכל, והים זה מקום מושלם בשביל זה.
לפעמים אנחנו צריכים לקחת הפסקה מהכל, והים זה מקום מושלם בשביל זה.
everything good
באותו הנושא: