8 תשובות
אני עושה את זה מלא, את מבינת עניין
לא
אם הייתי רואה את זה הייתי חושבת שהיא מגניבה
ממש לא זה נחמד
לא
{;
את ממש לא מוזרה
זה הכי כיף השקט הזה לפעמיים
תהני :)
לא, את לא מוזרה, לרצות שקט זה דבר שכל אחד מרגיש.
לפעמים אנחנו צריכים לקחת הפסקה מהכל, והים זה מקום מושלם בשביל זה.
everything good
התחברות ל