7 תשובות
להפעיל איתות קודם ברור את מפעילה איתות כדי להראות שאת מתכננת לעבור נתיב לא רק אחרי שעברת
להסתכל קודם
איתות קודם
מה הקשר היא שאלה אם היא צריכה להסתכל במראות קודם או לאותת^^
להפעיל איתות ואחר כך מסתכלת, מן הסתם שאת לא עוברת נתיב אם הסתכלת ואת רואה שאי אפשר לעבור כרגע
שואל השאלה:
^כן ברור מעליו
אבל היה סרטון בטיקטוק על עצות לטסט
והיה כתוב קודם להסתכל ורק אז להפעיל ואיתות
ואני חשבתי ההפך קודם להפעיל ואז להסתכל
כדי לראות קודם כל כוונה שאני רוצה לעבור לסמן ואז להסתכל במראות אם המעבר כרגע אפשרי
יש טסט בקרוב אז לחוצה מעט
^כן ברור מעליו
אבל היה סרטון בטיקטוק על עצות לטסט
והיה כתוב קודם להסתכל ורק אז להפעיל ואיתות
ואני חשבתי ההפך קודם להפעיל ואז להסתכל
כדי לראות קודם כל כוונה שאני רוצה לעבור לסמן ואז להסתכל במראות אם המעבר כרגע אפשרי
יש טסט בקרוב אז לחוצה מעט
אנונימית
זה לא באמת משנה הכי חשוב שתסתכלי כשאין רכב כשאת עוברת נתיב וששמו לב אליך
אנונימית
באותו הנושא: