5 תשובות
כן זה לא נשמע טוב...
עדיין יש סיכוי קטן אם כל שאר הטסט נהגת טוב אבל אל תפתחי ציפיות כי גם אם רואים שזה רק טעות לחץ זה לא כל כך משנה
נקווה שעברת
בגדול נגיעה בהגה או בלימה = נכשל ישר, אלא אם כן הטסטר באמת עושה את זה בטעות ובלי סיבה. בסדר עשית טעות ותלמד עכשיו לטסט הבא איך להימנע מזה
נגעה בהגה? רוב הסיכויים נכשלת
אנונימי
שואל השאלה:
היא התערבה לי בהגה כדי לפנות שמאלה
אנונימית
היא בלמה אותך?
באותו הנושא: