4 תשובות
אולי זה ירגיע אותך לדעת שאת לא לבד , ואני בידיוק במצב כמוך ואפילו יותר גרוע כי אני ב4 יחל
תתחילי לתרגל תראי שאת מבינה תרגילים וזה ירגיע אותך כי את תרגישי מוכנה ואז לא יהיה לך סיבה ללחץ
תתחילי לתרגל תראי שאת מבינה תרגילים וזה ירגיע אותך כי את תרגישי מוכנה ואז לא יהיה לך סיבה ללחץ
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שזה כן מרגיע חחח תודה:) בהצלחה
תאמת שזה כן מרגיע חחח תודה:) בהצלחה
אנונימית
במדינה הזאת אי אפשר באמת לדעת שזה המועד האחרון מי יודע מה יהיה שנה הבאה אולי יהיה יותר הקלות
את חייבת לשמור על קור רוח, ולתרגל כמובן לקראת הבחינה.
תשתדלי לא לשקוע במחשבות פסימיות בעקבות הבחינה הקודמת.
היא שייכת להיסטוריה...דף חדש נפתח.
תחשבי חיובי...
תשתדלי לא לשקוע במחשבות פסימיות בעקבות הבחינה הקודמת.
היא שייכת להיסטוריה...דף חדש נפתח.
תחשבי חיובי...
באותו הנושא: