10 תשובות
שואל השאלה:
ינואר פברואר כאילו?
דצמבר היה ב2024
שואל השאלה:
נראלכם יכולים להוריד אותי לארבע?
לא , יכול להיות שסתם נלחצת מהמבחן
^גם אם נכשלת לבית ספר אין שום זכות להוריד אותך, במיוחד אם הציון הגשה שלך גבוה זה אומר שסתם פחות הלך לך הכל בסדר
שואל השאלה:
באמת נלחצתי אבל זה מועד שני שאני נכשלת ואני מפחדת שיכולים להגיד לי משהו
לא יגידו לך כלום
זה לא כמו מבחן פנימי שאת עושה ואז ביהס יכול להמליץ לך לרדת
זה כבר חיצוני אין להם מה לעשות עם זה
תראי איך הולך לך ביב
אני מניחה שאם יש לך מגן גבוה אז יהיה לך סבבה ביב גם לי לא הלך טוב בשאלון של יא ובסוף ביב קיבלתי 100 סופי
איזור ינואר
שואל השאלה:
הציון הגשה שלי ממש גובה ככה שעדיין יוצא לי עובר אבל אני מפחדת שיכולים להוריד אותי לארבע