זה לא ככ קל כמו שאומרים, אני מרגישה שאני כל הזמן נפגעת מאותה חבורה של שלוש בנות וזה עושה רק לי רע, אבל איך לעשות את הצעד הזה? איך להתנהג כשנחזור ונראה אחת את השניה? אין לי ממש חברים חוץ מאותן בנות. ואם כן כבר איזשהן בנות שאני כן חברה שלהן, מרגיש כאילו אני נדחפת לחבורה שלהן, אני לא רוצה להישאר לבד.