5 תשובות
אופניים
להטעין את הרב קו ולקחת אוטובוס
שואל השאלה:
אין לי כסף להטעין תרו-קו וגם אני צריכה לצאת עוד חצי שעה... זה בעייה..
אנונימית
אז אוטובוס זאת לא אופציה
אופניים
אוטובוס
ואם יש לך מצפון את יכולה לשלם פעם הבאה פעמיים
אם מגיע פקח בורחים או מתנצלים תלוי אם הוא נראה אחד כזה שיתן דוח או לא
התחברות ל