4 תשובות
לדעתי כל עוד את שומרת על האופניים מתוחזקות ושומרת שהן לא יתקלקלו אז אין לך סיבה לרצות למכור את זה בקרוב, לדעתי לבנתיים תשאירי את זה
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
תודה לכולם :)
אנונימית
תשאירי, אם יש ספק אין ספק.
הייתי רוכב לבד.
בדיוק מה שאני עושה כל הזמן
הכי כיף זה השקט הזה שאין למי לדאוג שלא יקרה משהו בזמן הרכיבה.
בדיוק מה שאני עושה כל הזמן
הכי כיף זה השקט הזה שאין למי לדאוג שלא יקרה משהו בזמן הרכיבה.
באותו הנושא: