4 תשובות
לדעתי כל עוד את שומרת על האופניים מתוחזקות ושומרת שהן לא יתקלקלו אז אין לך סיבה לרצות למכור את זה בקרוב, לדעתי לבנתיים תשאירי את זה
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
אנונימית
תשאירי, אם יש ספק אין ספק.
הייתי רוכב לבד.
בדיוק מה שאני עושה כל הזמן
הכי כיף זה השקט הזה שאין למי לדאוג שלא יקרה משהו בזמן הרכיבה.