התחברות הרשמה

מדריכים שיוצאים לסיירים?

בפרט קווה? אני יוצאת לבד וזה אומר גם הכנה לבד וגם לצאת עם חניכות שלי לבד
ומה זה לא בא לי
אז מי שיוצא צורו קשר אני צריכה חברים:(
28 ביוני 2026, 17:47
בני עקיבאמחנה קיץטיולחופש הגדולתנועות נוער    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
יש פה חבר'ה מבני עקיבא שיוצאים לסיירים?
אנשים שיוצאים לסיירים?
מי יוצא לסיירים?
מישהו שיצא/יוצא לסיירים?
מי יוצא לסיירים?
מי כאן יוצא לסיירים של בני עקיבא?
יש כאן אנשים שיוצאים שבוע הבא למחנה סיירים?
מי יוצא לסיירים?
לפני שיוצאים לקורס מדריכים ב צריך קודם לצאת למדריכים א?
מי פה יוצא שבוע הבא לסיירים?
יש פה מישהו שיוצא לסיירים? של בני עקיבא..