התחברות הרשמה

מישהו שיצא/יוצא לסיירים?

4 באוגוסט 2024, 23:41
בני עקיבאמחנה קיץתנועות נוערסייריםמה לארוז    
5 תשובות
אח שלי
C
C2 Pro Max
שואל השאלה:
כיף? איך שם? מסלולים קשים?
ס
סירוז'יה מזרחי
שואל השאלה:
מחוז שרון שומרון
פתח תקווה
ס
סירוז'יה מזרחי
שואל השאלה:
אני סבב שני 21-26
ס
סירוז'יה מזרחי
שואל השאלה:
אהה מאיפה אתה?
ס
סירוז'יה מזרחי
באותו הנושא:
יש פה חבר'ה מבני עקיבא שיוצאים לסיירים?
אנשים שיוצאים לסיירים?
מישהו יודע מתי יוצא פרק 2 של הסדרה הזאת אינדל שיצאה עכשיו?
מי יוצא לסיירים?
מישהו פה יוצא למחנה סיירים של בני עקיבא?
יש פה מישהו שיוצא לסיירים? של בני עקיבא..
מישהו הולך מחר לסיירים בבני עקיבא?
מי יוצא לסיירים?
מי שיצא לאטגר כמה ליטר תיק לקחתם ויש פה מישהו שיוצא מהנהגת דן??
מי פה יוצא שבוע הבא לסיירים?
יש כאן אנשים שיוצאים שבוע הבא למחנה סיירים?