8 תשובות
להפסיק להיות בטלפון לצאת לבחוץ להיות איתם
לא להיות לידם בטלפון
תמצאי זמן פנוי ותשחררי קצת את הטלפון ותבלי איתם
הם לא כועסים מרוע חלילה
הם רוצים גם זמן איתך בלי זמן מסך לדעתי
תלוי, כמה שעות את בטלפון ביום?
שואל השאלה:
שעתיים וחצי
זה באמת כלום
תגידי להם את זה
את יכולה להשמיד את הטילפון
התחברות ל