7 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי עליי
הלוואי עליי
אנונימית
אכן כן שותפה שלי
קודם כל שיהיו לי הורים ואז נדבר
אנונימית
האמת שלא אני חוזרת פתאום בחמש לפנות בוקר שאמא שלי קמה לעבודה ואז זה כזה "היי" והיא כזה "לא שוב" אבל לא אכפת לה
אנונימית
כן הם לא כועסים אבל הם בלחץ שאני לא מעדכנת אותם
כשיהיה לי לאן לצאת בשעות האלה אני אודיע לך מה תגובתם
לי לא הרשו בכלל להיות מחוץ לבית אחרי 23:00 לפני גיל 18
באותו הנושא: