3 תשובות
תלכי לבד תכשירי שם חברות חדשות
ללכת לבד ולבוא בראש פתוח בסוף בטוח תמצאי עם מי להיות וגם אם לא אז הלכת לבד והיה לך זמן איכות עם עצמך!
תהני :)
יש מלא קבוצות בפייסבוק של כאלה שמחפשים אנשים להיפגש איתם או ללכת למקומות (כמו לטוס לחול), בטוח יש גם קבוצה לזה אז תפרסמי שם ויש מצב שיפנו אלייך כאלה שגם רוצים ללכת
התחברות ל