4 תשובות
אינדי זה פשוט הפקה עצמאית.
זה לא ז'אנר או משהו, זה פשוט אומר שהיוצר לא שייך לארגון או חברת הקלטות.
זה לא ז'אנר או משהו, זה פשוט אומר שהיוצר לא שייך לארגון או חברת הקלטות.
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה בספוטיפיי ווראפד שלי זה מראה שהקשבתי גם לפופ וגם לאינדי פופ
למה זה מציג אותם בנפרד
אז למה בספוטיפיי ווראפד שלי זה מראה שהקשבתי גם לפופ וגם לאינדי פופ
למה זה מציג אותם בנפרד
אנונימית
תשאלי את ספוטיפיי,
בעיקרון אינדי זה סגנון שהוא טיפה שונה בגלל איכות הקלטה והפקה מעט פחות טובה בדרכ מזמרי/זמרות פופ ששייכות לחברת הקלטות גדולה עם אולפנים מקצועיים ומתקדמים.
בגלל זה לרוב במוזיקה של אינדי לפעמים אפשר לשמוע רעשים סטטים, אישית אני אוהב את זה.
בעיקרון אינדי זה סגנון שהוא טיפה שונה בגלל איכות הקלטה והפקה מעט פחות טובה בדרכ מזמרי/זמרות פופ ששייכות לחברת הקלטות גדולה עם אולפנים מקצועיים ומתקדמים.
בגלל זה לרוב במוזיקה של אינדי לפעמים אפשר לשמוע רעשים סטטים, אישית אני אוהב את זה.
אנונימי
כמו שאנונימי אמר אינדי זה תכנית לא ז'אנר, אבל כן הייתי אומר שהתפתח סאונד אופייני כלשהי שכיום קוראים לו אינדי. קשה קצת להגדיר את הסאונד הזה נראה לו. גם, באמת אין לי מושג עד כמה ההגדרה של הז'אנרים אצל ספוטיפיי טובה, יש שם דברים הזויים לפעמים
באותו הנושא: