3 תשובות
כן!, זו חוויה של פעם בחיים ולא כדאי שתפספסי אותה רק בגלל שחברות שלך לא יוצאות.
כן! זה הדבר הכי טוב שתעשי לעצמך ואם את בן אדם שיודע להסתדר בכל מצב ויש לו אנשים שהיא מכירה חוץ מחברים קרובים את תסתדרי זה חוויה
זה כן הרבה להיות עם החברים אז רק אם את מרגישה שאין לך בכלל בכלל אופציות אפילו לא קצת אל תצאי
זה כן הרבה להיות עם החברים אז רק אם את מרגישה שאין לך בכלל בכלל אופציות אפילו לא קצת אל תצאי
אנונימית
ברור שתצאי אם יש לך אופציה
הכרתי כל כך הרבה חברים ואנשים חדשים שם
הכרתי כל כך הרבה חברים ואנשים חדשים שם
באותו הנושא: